Welkom bij Buurtvereniging Stenfert

Pand 31

Op 17 december 2017 wordt er weer een kerstmarkt georganiseerd  in Dieren. Op deze markt is het de bedoeling dat er artikelen worden aangeboden die echt iets met kerst te maken hebben.

U kunt denken aan: verpakte etenswaren, speelgoed, kerstkaarten, kerststukjes,…. in ieder geval geen gewone rommelmarkt spullen.

De markt is van 14.00 uur tot 19.00 uur en er zal live muziek aanwezig zijn. Enkele gezellige vuurkorven zullen dan ook niet ontbreken, de kramen zullen voorzien zijn van kerstverlichting. Op de markt is er bij de stand van Buurtvereniging Stenfert, tegen een kleine vergoeding, is daar eten te koop, zoals snert, rookworst en voor                                                                         iedereen is er een gratis kopje koffie.

Huren van een kraam:  €25,- per stuk, kramen zijn 4.00 meter bij 1.00 meter, de borg bedraagt                                                                                           €10,-. Een halve kraam huren is ook mogelijk kosten zijn dan € 15,-, het betekent dan wel dat de                                                                                         kraam gedeeld moet worden met iemand anders.

Aanmelden via de mail [email protected]